Om 2 h

2011-09-06 @ 14:52:36

börjar jag jobba igen (ja bara mjukstart 2 kvällar i veckan) Det känns jätte konstigt, jätte märkligt, Noah är snart 13 månader gammal jag har varit hemma i 15,5 månad och det har varit det bästa året i mitt liv.
Jag testade mina arbetsskor innan och "gud tänkte jag - det var ju nyss jag tog av dem och gick hem ...nu ska dem strax på igen ... livet är bra märkligt och TIDEN är nog något av det märkligaste jag vet. Sedan man fick barn...ja var tar tiden vägen...=)
Det kommer gå bra det vet jag och det kommer bara göra gott att komma ut och prata med andra, blir kanske inte så mycket vuxet då jag ska ha hand om barnpassningen på gymmet i höst men man kan ju snacka med kollegorna och då blir de lite vuxen prat iaf=)

Noah har hunnit bli som sagt snart 13 månader och han går helt perfekt nu, han pratar inte-säger bara pappa och brumm brumm, wow och vuff vuff =) Han är mycket bestämmd. Älskar att vara ut och bland folk, lekplatsen/sandlådan och simhallen är han riktigt glad för och MAT- mitt lilla matvrak han äter allt...vet nog inget han inte gillar=)
Han har fått 7 tänder och förstår en himla massa. Typ Noah kan du hämta mammas nycklar - shoop så kommer han med dem =)
Sover gör han bra mellan 19-7 så ja det är väl dags för mig att säga hejdå till spädbarnstiden för denna gång och välkomen in i barnvärlden. Härlig tid.
Snart ska Magnus vara pappaledig och det längtar han efter ... det kommer bli bra detta....
men visst blandade känslor-man har fäst sig så vid Noah mitt lilla <3

Nu ska jag försöka vila lite om Noah vill detta vill säga:)
Så hörs vi en annan dag

Kommentarer

Postat av: sabina

kul att du börjat igen, det är bra o blogga för då kan man gå tillbaka o läsa allt man glömmer vägen. ;) tänkte också börja snart igen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback