älskar

2011-09-14 @ 12:18:05

livet just nu och vill aldrig ur min bubbla =) min lilla Noah bubbla=)
Allt àr sè skoj o mysigt ...jo visst àr det lite skönt att jobba några få timmar varje vecka men sedan saknar man plutten.
Imorse hade Magnus tagit upp Noah och jag skrek ...Noah Noah nono no no ...och han sprang i i sovrummet och jag fick en mega bamse kram =) Kan dagen starta bättre =)?

Fått för mig igen att köra lite lchf ...vi får väl se hur det går ...det är ju faktiskt 2 månader kvar till Thailand bara så kanske borde fixa till denna kroppen lite=)

Vi väntar även med spänning på fotona som Mimmi Bergenstam, har tagit på oss =)

Nu sover Noah efter en underbar morgon tillsammans med Maria o Axel på Öppna förskolan=)
Noah verkar trivas där han dansar o babblar en massa och känner igen sig...han vill ha bollar och pekar o leker med clownen, bondgården o åker rutschikana=)

Bjuder på en bild eller 2 =) Kram



Mina allt <3

Mitt allt =)

Älskar er

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Kul att du skriver lite igen =)

Fina bilder på dina killar!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback