Ute Ute Ute

2011-06-23 @ 20:10:31

Noah älskar att vara ute - tror faktiskt det är det bästa han vet.
Så fort jag ska ut och vattna kutar han efter mig och ska ut ... ut till snorrorna i blommorna, ut på vägen och gräset med gåvagnen ut och gunga... om jag frågar ska vi gunga skiner han upp och säger gu gu =)
Härligt, det han dock inte gillar är att somna!
Han älskar BAMSE var än vi ser bamse blir han så glad så jag har bestämmt mig för att baka eller beställa en bamse tårta till hans 1 årsdag.
Tror vi ska ha släkten på onsdagen 10 aug när han fyller år, då de flesta är lediga sedan får det bli barnkalas också=) Noah ska firas.

Nu har jag egentid...först va de tråkigt att Magnus skulle på HIF men nu när både Noah sover och mannen är på fotboll njuter jag i nya lägenheten med choklad och te, jag syndar idag igen=) Blir inte roligt i Thailand i höst!

Ha nu en riktigt god midsommar

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback