Lugn dag

2011-01-03 @ 13:41:21

Känns konstigt nu när Magnus börja jobba igen efter 10 dagars ledighet, så lugnt i lägenheten!
Jag och Noah har städat hela lägenheten, tagit bort det mesta från julen, förutom julstjärnor och ljusstakar. Dem är för mysiga så dem har vi kvar ett tag till! Ibland till min födelsedag :)

Jag har tittat på massa resor, vi ska antagligen till Thailand i November! Längtar redan :)
Ska bli spännande att resa långt med Noah! och lite extra lyx ska det bli då det är vår "honey moon"

Noah vägrar sova i sin säng på dagarna numera så han ligger och sussar gott i sin vagn han verkar stormtrivas där... men jag gjorde ett försök att få honom att somna i sin säng och resultatet var så här när jag gick in och tittade :
 
Vänt sig på sniskan, slog mot spjälarna, och var förbannad :) och filten låg på huvudet innan jag fota.
Killen vet vad han vill!
Den 10e blir han 5 månader ... trodde aldrig en 5 månaders bebis kunde så mycket saker som dem kan, otroligt att dem lära sig så jäkla mycket på bara ca 20 veckor :)

Nä nu väntar jag på syster som ska passa Noah, så jag kan åka ut på väla och köpa en baddräckt. Ska börja simma imorn! Sedan blir det lång promenad i solen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback