Gott nytt 2011

2011-01-02 @ 14:19:09

Mitt bästa år någonsin är nu över och vi hoppas på ett fantastiskt 2011 också. Det kommer innehålla många framsteg och mycket bus har jag en känsla av.

Vi firade in det nya året med lite vänner ute i Mörarp!

Men dagen innan var vi på spa och det var underbart.

2 Jan 2011 Idag har Noah invigt sin sittdel i vagnen-stora grabben! Han verkade tycka om det mycket då han somvanligt somnade snabbt :) & han har ätit kött för första gången :)

Nyår 2010







Dagen efter firandet är det skönt att bada & mysa

och den 2 a jan tog vi en långpromenad i snön & jag åt god söndagsmiddag som mamma lagat själv =)



Ha en fin söndag nu ska jag till Maxi & Väla

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback