D-vitamin

2011-01-27 @ 09:35:15

Idag är det väldigt länge sedan jag uppdaterade min blogg... har ärligt talat inte orkat blogga. Har njutit av varje sekund med min familj och vänner och alla härliga aktiviteter som vi gjort.

Babyrytmik har blivit en stor favorit, babysim börjar gå mot sitt slut och det ska bli skönt att ta paus från det. Väldigt mysigt men nu vill man snart köpa cykelstol till Noah och ut och cykla och mysa ute...kanske gunga eller ja han är nog för liten ... men jag vill ha vår nu nu nu! Men det verkar inte som vädergudarna vill det samma visst idag får vi u och få D-vitamin-solen skiner och väldigt vackert är det men termometern visar -10 kallt brrr..

vad har hänt annars ... jag har hälsat på min fina Maria i hennes o Kristoffers nya lägenhet väldigt fin o väldigt central.
Har varit på ullared och köpt massa fint så jag har fått vårfint här hemma... har bestämmt mig att jag ska köpa en bukett tuplaner varje vecka det gör verkligen mycket med blommor i ett hem... det blir så levande =)
Sedan har jag haft en stor bakdag där jag och min syster bakade allt allt allt :)
och Bio dejt med min mann - underbart!
Ikväll ska jag fixa håret och på söndag fyller jag år ... så fullt upp som vanligt o så kul ....

Dagarna går - allt för fort men vi har så roligt och mysigt Noah blir snart 6 månader helt otroligt stora killen skrattar, busar, äter med oss i sin stol och kör maraton i sin gåstol :) drar ut lådor ja inte en lugn stund för mamma inte... kommer gå ner i vikt av allt spring efter busen ... hade varit skönt har 3 grav kilo kvar och dem ska bort för i November drar vi till THAILAND :) ... vad har vi gjort??? Vågar vi med vildingen? Ja vi ska iaf på bröllopsresan och självklart ska Nohis med!

Nu vaknar busen.... kärlek till er alla :)




Kommentarer

Postat av: Alexandra

Vilken sötis han är lille Noah! =) KRAAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback