Mycket nytt

2011-12-19 @ 10:06:12

Har legat däckad i kräksjukan fy för! Nu håller jag alla tummar och tår att inte Noah och Magnus får den! Och alla andra jag träffat senaste dagarna!
Nu mår jag bra lite trött bara!
Nyss varit ute och gått och busat med Noah och mamma så mysig morgon promenad:)
Nu vilar jag och Noah är hos moster på julfika - Noah älskar sin moster :) fint <3

Nä nu ska jag se till och få i mig något liiiiiitet i magen!

Annars är det snart jul, pappa kommer om 4 dagar underbart, sedan längtar vi till den 28 e dec :) - berättar sen , nyår , och sedan något helt nytt väntar pappaledighet och jag börjar jobba 3 e januari!

Kramar till er <3

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Kul att du skriver lite igen!! :) <3 kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback