25.09.2010

2010-09-25 @ 15:35:54

Idag har jag varit så effektiv.
Handlat själv på Maxi, planterat ljung kål mm och lagat ost/salami muffins LCHF samt LCHF köttbullar.
Nu ska grav kilona bort ... nu jäklar... promenaderna är jag igång med och om 1,5 vecka får jag börja träna igen :) Längtar för då ska det simmas!

Vi skulle åkt till Hilton i Malmö igår men så blev de tyvärr inte då Magnus fick ryggskott usch.

Här kommer lite bilder för dem säger ju faktiskt mer än tusen ord...


Plutten 6veckor och 4 dagar

lchf mat fett fett fett men inga kålhydrater  :)


Vaknade i morse av att lillen hade bajsat ner sig ända upp till nacken. Bilden är upp o ner ser ni
då bodyn ... han har bajs upp i nacken! Hur är det möjligt att så små skiter så mycket :)?
Lika nöjd va Noah :)

MYS

Mina konstverk :)

Far & Son - nyvakna!

Hoppas ni har en trevlig helg det har vi ...bara myser då Magnus rygg är paj :(
TJING

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback