springer iväg

2010-10-25 @ 17:17:00

Jag helgerna bara spinger iväg, ja veckorna också för den delen!
I helgen har vi ätit och druckit gott, tog fram en lanson champagne mumma och lagade coq au vin till det :) och i fredags var vi bjudna på räkafton riktigt fint :)
Igår var jag barnledig någon timme då min älskade mamma passade Noah så då stack jag och syrran till HIF ... säger bara SM -guld :)
Noah är så rolig nu, han har hittat tungan och sträcker ut den hela tiden se här :



Idag ahr jag bara gjort en massa ärenden.
Bla köpt små badbyxor till Noah inför babysimmet awe säger jag bara ...köpte 7-10 kg då han redan väger 7130 gr men dem var för stora men det ska jag fixa till, kan inte gå och köpa badbyxor varan vecka till plutten som växer som bara den!!!
Han är 62,5 cm lång by the way :)
Har även varit ute 1 timme och gått med Noah och vet ni vad... igår var jag ute och sprang, jag va så stolt! Det gick jätte bra!

Nu kallar han och då låter det areeeeeeeeee ... så tbx till min plutt och spisen ... idag blir det lax och ris

Puss på er och njut!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback