Sommar?

2010-10-16 @ 13:12:24

Magnus skulle klippa gräset, gick ut i shorts o t-shirt och sexiga foppatofflor...hmmm tänkte jag...
Han kom genast tillbaka och sa att han inte  va klok...
vi kollade termometern och den stod på 2,7 grader det är JU VINTER NU!
Hoppas jag hittar jacka på Ullared annars vet jag inte vad jag gör.

Nu har jag passat på att baka pajdeg när lillen sover vi ska ha tacopaj ikväll. Nu slappar jag och snart ska vi ut på långpromenad (lilla familjen), ska nog koka en termos med te. myslördag!

Njut nu av det härliga vädret!


ps. carro & carro tack ;)

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Det är verkligen höst/vinter nu! Har ju till och med varit under nollan några morgnar.... usch!!! puss och kram till er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback