Sköna soffa

2010-10-15 @ 09:10:36

Sitter här i sköna soffan och har avnjutit en liten frukost i lugn och ro då Noah somnade brevid mig i soffan och sover än. ...och vi som måste börja fixa till oss.
Ska ju in till Ikea-Väla och luncha med Madde & Lilla Joline!
Skoj Skoj!

Jag måste bara säga att jag inte alls gillar klädaffärer. Alla storlekar är helt konstiga och små. Jag vet att jag inte är smal men jag är inte fet heller...man får ju sådan bra självkänsla när man går på Väla i 3 timmar utan att hitta en enda vinterjacka som passar. Ser man inte ut som en michelingubbe, kan man inte knäppa jackan över höfterna eller så är det någon ful tant jacka som passar. Ska inte en nyförlöst kvinna som gått ner massa i vikt få känna sig fin??? Tänkte om någon känner igen sig! ?


Nä nu hinner jag inte mer ... Ha en fin fredag ... nu är helgen snart här tjoho!


Kommentarer

Postat av: Maria

Snygg du är på fotona från Linetti! Visst var det en superbra restaurang?!

Kram

Postat av: Jannike Sjögren

Jag känner igen mej. Och ska int en gravid kvinna få en enda jacka? Jag är ju visserligen större om magen än dom flästa blir men hallå jag ska vell inte behöva frysa...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback