La tratoria linetti

2010-10-14 @ 11:07:16

Oh vilken rolig kväll jag hade igår.
Jag var barnledig så jag och tjejerna gick ut och åt på La trattoria Linetti, underbart god mat.
Jag åt tagliatell med oxfile och carljohan svamp & de andra åt kyckling lasagn och tagliatell med scampi.
Checka in www.linetti.se riktigt bra italiensk restaurang i centrala Helsingborg!
Tack Maria för tipset :)

Sedan ville vi inte riktigt hem så vi drog ner till hamnkrogen och tog en "drink". Riktigt trevigt och roligt.
Får vi göra om snart igen!






Nu är klockan elva och utöver de vanliga morgonrutinerna (ok v sov till 9 idag) så har jag hunnit peela mitt ansikte UNDERBART!
Nu bär det ut på långpromenad- första sedan i lördags då jag varit sjukt. Jäklar vad vi ska gå. 5 kg kvar nu ...
I eftermiddag bär det ut till något köpcenter för att köpa en vinterjacka till mig, det är ju riktigt kallt ute nu.

Roligt att ni läser min blogg-ska inte sluta blogga det lovar jag.

Här kommer en bild på Noah innan han somnade i sin babysitter


Ha en toppen dag :)

Kramar

Kommentarer

Postat av: Sofie - Mamma till Casper och bebisen i magen

Ser ut som att ni haft en underbar kväll.

Maten lät hur god som helst ju!

Postat av: Jannike Sjögren

Skönt med en kväll utan barn trotts att barnen är ens allt om du förstår mej rätt =)

Duktig du e med vikten!

KRAM

Postat av: Alexandra

Sååå himla gött, ut och äta vill jag med! Men är en fattig student! haha och ska dessutom till Ullared på söndag! Då lär där ju gå en del! =) Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback