Kommentarer

2010-10-13 @ 13:44:58

Har ingen koll på vem som läser bloggen och om det är lönt att han den så snälla kan ni inte skriva en kommentar när ni läser detta så jag vet vem som följer bloggen!
Är inte jätte duktig på att skriva men det kommer ju ändån ett inlägg då och då...ska försöka bli bättre för min egenskull. Tiden går så fort bara :)


Vad som hänt på sistonde:

- Jag har varit sjuk :( magen och feber urk urk
- Noah har blivit en sån stor kille som är vaken pigg skrattar och bara älskar att busa, greppa i saker och snacka! Lillen är underbar. 9 veckor igår galet!
- Börjat sticka en halsduk


Har ni tips på första farsdagpresent?
Sedan måste jag ta tag i julkort/tackkort ... har ni bra tips på det så tar jag tacksamt emot ska beställa ca 50 st :)

Nu vilar Noah så jag tar en powernapp jag med .... och eftersom jag mår bra igen så ska jag ut och äta ikväll med tjejerna och det blir
http://www.linetti.se/ 


Väntar spänt på era kommentarer !

Kram


Kommentarer

Postat av: Carro

Hallå Miss! Jag läser så klart!! Nu ska vi snart ses, tjoho!! Kram

Postat av: Madde och Joline

Vi läser självklart :)

Postat av: Jossan

I'm your no 1 fan

Postat av: Carro.G

Jag läser också Rebecca, det vet du (: puss och tack för igår..

Postat av: liselotte

Jag läser din blogg såklart så du får inte sluta skriva!!! puss o kram

Postat av: Syster

Jag läser din fina blogg! :)

Postat av: Cathy

Jag läser din blogg :) Har själv börjat blogga så du får gärna läsa den om du vill :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback