Bästa helgen på länge

2010-10-31 @ 19:06:52

Har haft den bästa helgen på länge...

I fredags var det massa mys hemma med mina älsklingar, idol lite mousserande och god mat.

I lördags var jag hos frissören och klippte av mitt hår och färga/slinga :) Kort blev det, kortare än jag trodde det skulle bli men jag börjar vänja mig och börjar trivas riktigt bra i de :)
I lördags kväll åkte jag och Noah på tjejkväll hos bästa Maria. Jag Maria &  Carro körde en slags halv åtta hos mig, vi gjortde vars en rätt. Ja stod för desserten! Vit chokladkladdekaka med grädde och jordgubbar :), Huvudrätten bestod av Lax på grönsaksbädd med fetaost/craimefraiche mm mums och förrätten som Carro gjort bestod av västerbottenpaj, räkort, craime fraiche, rom, rödlök :)






och idag tog vi med Noah till Filborna badet och babybassängen. Det var verkligen en stund av KÄRLEK, älskade killar ni är mitt allt!


Lunch hos svärmor och nu har jag sett HIF besgra Halmstad på tv, Magnus är i Halmstad och det måste varit en riktigt go stämmning däruppe nu efter 4-2 segern...säger bara SM GULD :)



Imorn blir det kalas hos Joline, som snart fyller 1 år. Adrian har även fyllt 1 i helgen... stora killen! Puss på er hoppas ni haft en fantastisk helg!

Kommentarer

Postat av: Line

Fina bilder! :)

Postat av: sabina

guuud så fin du blev i håret gumman!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback