17.10.2010

2010-10-17 @ 14:25:39

igår hade vi så mysigt gick till skogen trots jag kände mig krasslig, tog te med oss och lite fika och det var en av de finaste promenader på länge. Vi var ute i 2 timmar och bara njöt.
Noah älskar att promenera :)

Efter de åkte jag och mamma och impulsshoppa å väla. 15 min så va både vinterjacka och en tröja avklarad. carlings & lindex hitta jag mina fina kläder på. Bild kommer senare.

Idag har vi brunchat hos min syster, köpte med oss bullar så enkelt, gott och super myspys! Det enda tråkiga var att jag plötsligt återigen blivit sjuk... är så trött på detta nu så jag får ta iväg imorn ;(

Magnus badar Noah nu, underbart att se min mann så engagerad :)
Nu ska jag vila vidare ... bilder från gårdagens promenad kommer senare.

Vill tipsa om en fantastisk bakblogg
http://bakalitenkaka-tove.blogspot.com/

kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback