Nu äter jag

2010-11-22 @ 19:47:09

gröt och sover gott igen... mina föräldrar har varit dumma och inte gett mig tillräkligt med mat...jag va ju hungrig! Mammas tuttar va där ju inte grädde i längre och det vill jag ju ha, så banangröt är faktiskt en riktigt fin ersättare :)



Je mange pour la premiere fois une pure de flocons d avoin et banan miaaaami c est bon!




Nu har jag lärt mig att flytta mitt babygym och mig själv. Se så stark jag blivit och jag har ålat mig under mitt babygym!

Jag längtar till Fredag för då ska jag till Idol i Malmö och dricka prosesco som jag kallar det för men Italiensk champagne iaf :)
och torsdag blir också gött för då blir det 55 min massage på jobb och söndag döper vi vår Prins!

Kärlek till er alla där ute

Kommentarer

Postat av: Jannike Sjögren

Kul med lite uppdatering på bloggen igen med fina bilder =) Låter som en riktigt goooo helg ju

Kramar

Postat av: Alexandra

Åh så stor han blivit! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback