V33 - 7 veckor kvar :)

2010-05-31 @ 09:10:13

Igår var det morsdag och det firade vi hos mamma och carro med släkten!!!
Det var mycket trevligt och mycket god mat caroline, du är så duktig lillsis :) Så på kvällen blev det bara lite c-vitaminer mer i magen!


Gott :)


Här har ni min lilla mamma :)


Lillbebis vagn står och väntar på dig - även babyskydd till bilen :)

I lördags förmiddag var vi på babyproffsen med svärmor och hämtade ut vagnen med ligg, sitt och babyskyddsdel!
TUSEN TUSEN TACK till våra föräldrar som köpt denna fina vagn till oss :)
Vi är så tacksamma!
Nu får tiden gå fort så vi kan ut och promenixa :)

Idag ska jag fixa present till älskling som fyller 26 på torsdag och även börja tvätta bebiskläderna och påslakan mm :)

Ha en bra dag och jag hoppas verkligen på sol som dem säger att det ska bli på onsdag!

Bisous :) /Rebecca



Kommentarer

Postat av: Linda

Hej Gumman! Så fin barnvagn, bilbarnstol och vagga. Känns konstigt förstår jag och ännu konstigare när din bebis väl ligger däri =)))

Puss

Postat av: Anonym

Åå snart är det nääära :) Kram på dej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback