V32

2010-05-24 @ 13:31:28

idag och vi va på tillväxt ultraljud imorse! Härligt stor och busig bebisen blivit. Vänt sig mer eller mindre neråt också och kommer antagligen ligga så resten av tiden! Sött :)
Hjärtat slog fint, bebis drack och vi såg fina öron och ögon, ben och händer ja allt och en mycket fin nacke och ryggrad oh älskade lillbebis=) Nu får tiden gå fort!
Fick inga bilder tyvärr med mig idag men h#n vägde 1800 gr idag och är beräknad som normalviktig ca 3250gr fast jag tror inte riktigt på de där...vi får väl se :)

Saknar er alla redan på jobb vill jag bara säga men jag har det toppen och njuter !!! Pysslar och grejer med allt mellan himmel och jord så hoppas dessa resterande veckor går snabbt !!!

Kramar och njut av dagen /Rebecca

Kommentarer

Postat av: Anonym

åhh, jag saknar dig också vännen. Men vi ses förhoppningsvis nästa vecka! Kram Liselotte

Postat av: Anonym

Åhh saknar dig också vännen. Men vi ses förhoppningsvis nästa vecka! kram Liselotte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback