Njuter

2010-05-25 @ 11:28:33

av ledigheten än så länge. Jag pysslar och tar det "lugnt". Har mest varit full rulle sedan jag sluta jobba i torsdags, men det är kul.
Igår läste jag en tidning och vakna 1,5 timme senare...oj vad hände. Jo jag är ju TRÖTT. Svårt att förstå bara att jag ska ta det lugnt!
Sover ganska dåligt om nätterna nu, behöver gå på toa då och då och bara att vända sig från en sida till en annan är ett helt projekt.
Idag har jag enbart betald dem förbaskat tråkiga räkningarna och lagat mat till ikväll. Vi ska snart iväg på föräldrarpenningmöte på försäkringskassan - hoppas dem har bra tips på hur man kan fördela /ta ut dagar!
Sedan blir det banken och lite smått och gått på stan!
Nu funderar jag på om jag ska ta tag i BB väskan-man vet aldrig, fått tips från massa att gör det i tid så du slipper stressa i de sista, men vad ska jag PACKA? Lite läskigt ska vi verkligen snart bli föräldrar? JA :) Längtar iaf. Nu är det 61 dagar kvar tills bebis är beräknad!


Ha en bra dag så länge,


kramar

Kommentarer

Postat av: Alexandra

åhh packa packa packa! Lika bra att få det gjort hehe KRAM

Postat av: Jossan

Ja packa du, man vet ju aldrig! För även om man går över tiden, som jag gjorde, går det fort när det väl är på riktigt och man ska in och föda. Man kan ju inte riktigt tänka klart då precis. Spännande Rebecca, du har världens häftigaste upplevelse framför dig. Njut av varje sekund. PS: Du kommer bli större, även om det är svårt att förstå ;) Fin kula du har


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback