Myshelg

2010-05-15 @ 16:40:04

Hejsan alla söta :)
Hur mår ni? Bra hoppas jag! Jag mår ganska bra, bebis växer och trycker på lite här och där :) 71 dag kvar, på måndag är det 9 veckor kvar och på torsdag slutar jag jobba. Underbart. Men gud vad jag kommer sana mina sötnosar på jobbet! Ni är bäst!

I helgen har vi inga planer och det är så skönt. Jag sov 11 timmar inatt - slut eller? Jag jobbade torsdags men var ledig igår och då kom Maria på besök. Det var väldigt mysigt. Jag hade gjort tonfisksallad och rabarberpaj som jag bjöd min fina vänn på.
Sedan tog vi en tur till Ikea-herregud med folk :) Folk är tokiga! Köpte fina orkidéer och en solros för pengar jag fick av mormor och morfar, tack tack :)
När älskling kom hem så kom han med jäääätte fina rosor- Älskar dig så Magnus :)

Idag är det bara slappe som gäller så mysigt när det regnar som bara den ... cyklat en sväng, handlat, städat och lagat rabarberkräm... Men nu blir det bara mys framför tvn!
Saknar min sis som är i ett sooooooligt Stockholm och har det gott!

Nu bjuder jag på lite iphone bilder ...



söt gb gubbe har fått tjej=)







Puss o kram och trevlig lördagkväll önskar Rebecca Magnus och sprattel :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback