Lediga underbara dag :)

2010-05-03 @ 19:39:12

HEJ BLOGGEN :)

Hur är det med mina läsare idag? Själv mår jag bra, lite förkyld än men gud vad jag har piggnat till sedan igår. Men tröttheten är kvar och nu ska man jobba 4 dagar igen. Men bara 12 pass kvar :) Underbart sedan ska jag hem och pyssla, mysa och föööööda :)

Idag gick jag in i vecka 29, alltså bara 11 kvar och det känns jätte nära men ändå så långt bort! Jag var hos Barnmorskan idag och fick min glykos, tack och lov hade jag inte grav. diabetes :) Skönt och mitt HB låg på 114 samt bebis hjärtslag på 138slag/minut :) Vilket var bra.
Har ju bara fått mage nästa och Bm trodde det var en pojke - vi får väl se om hon har rätt :) Efter testerna frågade jag om jag fick väga mig, herregud 11 kg plus och jag sprängde vågen. Lilla korta jag och 11 kg på det tur det mesta sitter på magen :) Längtar efter min lilla bebbe ju! Låt tiden gå fort nu :) Men först ska jag hinna med och vara lite ego... lite ansiktsbehandling, massage, pedikyr och sooooola i min baden baden och fika en massa med vänner och familj! Men sen när bebis har växt till sig vill jag att du kommer snabbt :)

Efter Bm fick jag underbar frukost hos syster som även fått ännu ett jobb idag - mega grattis lilla sis jag älskar dig så och du är värd det bästa :)
Sedan blev det gravidfika på  med Sabina och Cathrine, riktigt trevligt att träffa dessa 2 tjejer. Hoppas det blir massa fler gånger!

Babyboxen som är helt gratis var jag också och hämta ut och där låg massa roliga godsaker :) Miniblöjor, aningskupor, vanish, rabattkuponger mm



Nä nu sitter vi och glor på Hif dem är såååå duktiga :)

Ha en bra kväll kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback