V24

2010-03-29 @ 09:34:21

Vecka 24 idag och bara 16 veckor kvar alltså exact 4 månader kvar och som kassabiträdet på babyproffsen sa till oss igår våren och början av sommaren går ju alltid så snabbt :) Jag hoppas det för vi vill ju träffa dig snart lillfis men inte riktigt än - du får ju gärna växa till dig lite först så du blir en rund och go bebis :)
I helgen är det första gången som Magnus kännt och sett sparkarna - det var en upplevelse :)
Jag och Caroline var på stan i fredags och då köpte vi en liten fiskarhatt till bebisen- så liten och söt fiskarhatt till dem varma sommarkvällarna :) och igår skulle jag och Magnus fixa sänghimmel till bebisen av en gardin men det blev bara sk*t av allt, så vi la ner projektet och köper en färdig säng himmel.
Igår vann jag även auktionen på en helt ny BRIO tradera väska som jag kollade på på babyproffsen idag. Pris på babyprossen 695:- jag betalar 265:- riktigt nöjd :)


Klicka för att visa Megabild! En helt ny Skötväska från BRIO

Nu ska jag fixa till mig så jag kommer iväg idag på lite ärenden och sedan fotvård :)



och ikväll blir det HIF



älskar lediga dagar fyllda med roliga saker :)

Ha en bra dag, puss o kram

Kommentarer

Postat av: Jossan

Du är så duktig Rebecca på att ta hand om dig själv, unna dig saker som vårdar både kropp och själ! Det är du värd min vän!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback