V21 & BM

2010-03-08 @ 12:48:20

Idag går jag in i V21, tiden bara springer iväg och jag har nyss varit hos barnmorskan. Allt var TOPPEN :) känns alltid lika bra! 145slag/min slog bebis hjärta och alla prover va bra och magen hade växt som den skulle, mått på 19cm! Jag ska använda ett bälte som stöd för bäckenet som jag har ont i, men foglossning var det inte ännu iaf skööönt! Jag fick mina papper som skulle med till förlossningen... förlossning shiiiit jaaaa förlossning! Varför blir man alltid lite skraj när man hör det ordet! Men jag tänker possitivt och jag har ju värdens bästa Magnus som kommer vara med mig så jag tror det kommer gå hur bra som helst! Längtar efter dig lillbebis :) Nu sa barnmorskan att bebis väger 350 gr, sött!
Är så glad trots att jag är förkyld och hängig men nu ska jag slappa och sedan ska jag bege mig till Linda och mysa med tjejerna och lille Adrian!
Ha en toppen dag,

Kramar



Kommentarer

Postat av: Alexandra

Tack för en trevlig eftermiddag, alltid lika skoj! Vi ses imorgon gumman! (hoppas du mår bättre då) Puss och kram =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback