Torekov Hotell&Spa

2010-03-27 @ 14:41:30

Tack Maria för den underbart fina presenten jag fick av dig i 25 års present.

Igår var jag och Maria på torekov hotell och relaxa åt gott och sov gott och snacka massa tjejsnack :)

Lite bilder från mobilen, då jag glömde min kamera:







helt underbart :)

Annars i veckan har jag hunnit med förutom JOBB en härlig tur i stan med syrran och fika ute 15grader helt underbart



samt ätit våfflor hos svärföräldrarna :) MUMS



och idag har jag cyklat en lån runda i pålsjö skog, tror bebis gillade det för det sprattla som bara den :)

ska in till mamma ikväll så jag har bakat en cheesecake :)


Ha en bra dag kramar till er alla :)

Kommentarer

Postat av: Maria

Hej gums.

Kul att du uppskattade din pres. Idag är jag trött och sliten, så skönt att vara ledig en dag nu.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback