22

2010-03-15 @ 08:52:14

Tjohoo V22 idag :) och underbart väder ! och jag bara växer och växer! Hihi!
Tiden går både snabbt och sakta nu men ja det är ju bara 18 vecka kvar, härligt!

I helgen har vi målat om våra hemska limegröna väggar och resultat blev VITT och FRÄSCHT :) Sett melodiefesitvalen, ätit massa god mat och Magnus var på Hif premiär. Jag tyckte det var för kallt!

Nu sitter jag och väntar på mamma som kommer strax med bullar, sedan blir det att uträtta lite ärenden innan jobb 14.30-21.30!

Längtar till helgen då mina underbara vänner kommer ner till Skåneland och vi ska bara mysa en massa!

Have a nice day :) Kramar!





Kommentarer

Postat av: Alexandra

Vad du e fin Rebecca! Ser alltid så snygg och fräsch ut! =) Och väggarna blev med bra!!! Kraaam

Postat av: Line

Så fin du är min syster! :)

Postat av: Maria

Så kul med lite bilder Miss. Keep up the good work

Postat av: Rose-Marie

Du är så söt Rebecca med din fina runda mage.Vad vi längtar till Juli o vårt lilla barnbarn.

Tack för fikat innan matchen. Synd att jag inte hann upptäcka målningen:)...det blev jättebra!

Var rädda om Er

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback