20 20 20 20 20 20 20 20

2010-03-02 @ 08:37:41

Halva tiden har gått nu och jag är piggare än piggast och jag hoppas våren är på ingång :) Då kommer jag må ännu bättre.
Tiden får gärna gå snabbt nu!  jag längtar efter dig bebis, så mysigt när du sparkar :)
På måndag blir det första riktiga barnmorskebesöket efter UL och jag längtar redan :)

Nu kommer deet lite bilder :)




Voila me voila :)
Maintenant j´ai deja fait la moitier de ma grossesse :) Tous va super bien et je suis en plein forme. Il me reste 20 semaines :) Et j´espère que le printemps arrive gentillment !!! Gros Bisous a vous tous en Suisse !!!

Love /Rebecca

Kommentarer

Postat av: Linda

Va fin du e gumman! Saknar dig! Ha det bra o njut av dina sparkar! Puss

Postat av: Jannike Sjögren

fina bilder =)

Postat av: Line

Fin du är! :)

Postat av: Jennie

Ooh vad mysiga bilder du lagt upp på bloggen! Fiin mage :) ska bli spännande! många kramar till er båda!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback