Vill ni se en riktig kuuuuula ?

2010-06-23 @ 21:19:55


Voila :)
V36 det är tuuuuugnt nu!

Idag har varit en mysig dag. Svärmor tittade förbi och jag bjöd på plommonpaj som jag bakat och sedan har jag varit hos mamma och snackat en massa bara och solat på terassen :)
Även tittat i gamla album det är alltid lika kul!

Ha en bra kväll- förlåt för dålig uppdatering men det är ganska lugnt här hemma nu. Mycket vila efter vårt fantastiska bröllop!

Tack alla för fina presenter, kommentarer mm :) Ni är så goa!

Kramar ... Nu är det 32 dagar kvar tjohooo!

Kommentarer

Postat av: Jossan

Jag kan inte fatta att det snart är dax! Din mage är helt fantasiskt fin och helt enorm ju. Jag kan förstår att det är tungt nu, kämpa på och håll ut. Snart är du i mål och får hålla din lilla goding i din famn!

Postat av: Alexandra

du e så fin Rebecca! Hoppas vi ses snart! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback