Kurs

2010-06-09 @ 21:10:18

Idag va vi på sista kursen - föräldrar utbildningen! Vi har pratat och sett film om förlossning, normalt o akut, smärtlindring och amning, rädsla! Faktiskt mycket givande-mer än jag trodde!
Så nu blickar jag framåt sisådär en månad och kommer ta dagen som den kommer och inte planera förlossningen för det kan man ju inte! Ser fram emot denna dagen trots smärtan då barnmorskan sa att vi va lyckliga som får vara med om något sådant HÄFTIGT! Att föda vårt barn :) Längtar!

Sen vill jag sända en kram till Maria, hoppas du har de mys och att du mår bättre :)

och tacka för alla fikor denna o förra veckan - nu måste jag faktiskt börja ta det lite lugnare kroppen säger ifrån och jag är ganska trött - hoppas ni förstår! Jag kommer ta dagen som den kommer och inte planera något nu fram till förlossningen! Är jag pigg så är jag och då hänkar jag med - är jag inte pigg så vilar jag!!!

och ni anar inte hur shopping sugen jag är... men det får vänta tills efter förlossningen och jag är liiiiiiite smalar igen :) och tänk o få gå i högklackat så snyggt :) - ilandsproblem :)

Ha nu en bra kväll, ska fortsätta läsa i min bok nu - föda utan rädsla som jag fått låna av min chef!

Kram Rebecca

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback