Grattis

2010-06-03 @ 12:17:46

älskling på din 26 års dag!



Ikväll ska vi mumsa i oss kaka som jag bakat och vi får lite besök som vill fira Magnus!


Igår hade vi jätte mysigt med tjejerna och barnen hos mig vi satt o mös i trädgården med filtar och snacka en massa. Tyvärr klabb med kameran så hoppas jag kan lägga upp bilderna jag tog en annan dag!

Kollade nyss posten och där låg mitt lilla paket :) , en bärsele jag köpt på blocket! Babybjörn 75 kr, FYND!!! luktade lite gödsel så nu ligger den i tvättmaskinen med massa härligt sköljmedel! Tror det kan bli myspys och gå runt med bebis hud mot hud :) 52 dagar kvar nu bara!

Test Test Test :)

Ha nu en bra dag jag MÅSTE vila nu!!!

Kram Rebecca

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback