18.06.2010 en dag i vår historiebok :)

2010-06-20 @ 10:16:22

Hej alla!

I fredags var det full fart hela dagen! Fixa håret, duka, hämta tårta, blommor, klä sig, sminka sig mm :) Det skulle bara bli en sommarfest - Magnus 26 års kalas. Men i hemlighet skulle vi gifta oss :) Vi chockade en del och en del anade det när dem kom till "kalaset" på kvällen! Jag & Magnus gifte oss  i hemlighet i Välluv kyrka! det var bara Caroline & Kent som var vittnen & våra föräldrarna som var med i kyrkan, det var himla vakert och precis så litet som vi ville ha det!!! På kvällen blev det bröllops fest långt in på natten med släkt & vänner, god middag & bröllops tårta! Sedan åkte jag och Magnus ifrån allt - Magnus vänner hade fixat en övernattning i Suiten på Grand hotell i Helsingborg - TUSEN TACK !!!! Det var helt underbart att åka iväg med min älskling!

Vi vill tacka alla som var med och gjorde vår dag helt oförglömlig! Nu är man man och hustru hehe :)
TACK FÖR ALLA PRESENTER - ni är underbara :)


Älskar er alla :)










Kommentarer

Postat av: Alexandra

ett stort grattis till er! så kul för er! =)

Postat av: Jossan

Ohh så glad jag är för det lyckliga brudparet. Ni gjorde helt rätt: litet, enkel och gulligt! Bara den närmaste familjen och kärleken. Kan det bli bättre? Många kramar frän lilla mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback