Jag orkade ...

2010-07-08 @ 10:06:04

ta mig ner till barfota bar ...d
ock med bil :)
Det var himla mys och träffa Schweizarna igen! och vilken god mat det var :)
Efter Barfota blev det glass på Haufes!
Mumms!







Vill även passa på att säga Grattis till Sabina som fick sin lilla dotter inatt ... känns som det snart bara är jag kvar...tiden går såååå långsamt!
Men här ska ni få se på en rolig film på min kagge ... http://www.youtube.com/watch?v=e4Bj0Fcj2iQ

Mot köket och baka lite som ska frysas in inför besöken :)

Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Madde

Så mysigt de ser ut med bebben som kickar i magen :)

Postat av: Jossan

Hej vännen!

Bebis kommer snart så snart, den som väntar på något gott väntar ALDRIG för länge. Lita på mig som gick över 11 dagar med en envis liten ;)

När du laddar upp din video på bloggen ska du leta upp länken: "Bädda in" som ligger strax under din uppladdade fil. Kopiera texten som kommer fram och kopiera in den under HTML på din blogg. Superlätt!

Megakul klipp på din lilla "alien" där inne ;)

Postat av: Linda

Hej på dig lilla du! "Sicka" minnen man får när man ser hur din mage... oj oj oj! Nu e plutten, -an snart här så passa på o vila!!

puss o kraaam på dig o magen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback