Fredag - Lördag i bild

2010-07-10 @ 21:50:40


Maria kom på besök och hade med sig nybakta kanelbullar :)

mums :)

sedan hade vi räkafton


Michlelin gubbe eller padda kalla mig vad ni vill... :)
På måndag är det V 39 skönt att det snart är över...vill ha bebis i famnen nu och inte i magen :)

Idag har jag inte tagit bilder men vi storstäda inför bebis ankomst...storhandla...solat...sovit....badat och ätit god mat och snackat en massa.... mycket i tankarna nu - det bubblar lite :) Vi ska ju bli föräldrar! Underbart!

Ha en skön kväll, jag sitter ute i min baden baden och njuter av en skön kväll!

Kramar till er alla!

Kommentarer

Postat av: Maria

Hej gumss.

Så spännande, det börjar kännas på riktigt allvar nu va? :) Jag njuter av min sista lediga helgdag och det blir nog stranden idag! Sen tråkigt jobb :( Vill ha semester NU!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback