29.07.2010

2010-07-29 @ 11:26:57

Hormonerna är helt galna just nu och det märks tydligt på mig... så jag fick denna uppmuntrande fina blomman av mamma igår!!! Blev så jätte glad så jag börja gråta :) Ja ni hör själv, hormonerna är inte riktigt normala !!!





Idag fick jag god frukost hos mamma och precis när vi va klara ringde Carro från jobb och bad oss hämta henne, hpn hade skurit sig i höger finger i deras köttmaskin på delin , fy 5 stygn och sjukskriven några dagar!!! Stackars dig lillsis=)




Så nu kan man säga att vi är lite halvt handikappade... mamma sjukskriven för karpaltunnel i båda händerna, Carro sjukskriven för sitt finger och jag är som en michelingubbe ... ja ni förstår fortfarande ingen bebis!
Tur pappa kommer imorn så han kan hjälpa till-det tycker han nog är hiiiiiimla trevligt på semestern haha !!!

Ha nu en bra dag!

Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback