22.07.2010

2010-07-22 @ 13:37:39

Imorse njöt jag så när regnet hördes utanför fönstret :) Så friskt och gott !!! Hoppas ni mår bra och har en fin dag=)

Lillis värkar trivas bra. 3 dagar kvar till det magiska datumet, som man INTE ska hänga upp sig på-men lätt då :)

Idag har jag fyllt frysen inför besöken .... bakat massa frukostbullar, muffins samt en god banan-kanel och krossad choklad kaka :) MUMS :)

Jag hämtade ut mitt nya körkort- nu är man en riktig Chappatte - Jonsson :)

Nä nu ska jag vila och sedan kör vi ut till Påarp för att se HIF besegra Häcken :) Har tippat 2-0 till Hif hoppas jag blir rik :)

Kommentarer

Postat av: Sofie

Det lät gott med banan kanel krossad choklad kaka...

Fattar inte hur du orkar vara så duktig och baka och fixa och ha dig... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback