19.7.2010

2010-07-19 @ 07:39:55

Tjohoo äntligen vecka 40 :)
Idag är jag utvilad och glad!
Även om man klagat lite den sista tiden så inom max 3 veckor har jag min lill* hos mig, men hoppas verkligen på denna vecka!
En bild på mig i vecka 40 kommer här...tänk att alla dessa veckor har gått, underbart men vad snabbt det har gått tycker inte ni det?
Tänk att jag vetat om detta i 34 veckor ... man minst knappt hur man va som icke gravid :)
Jag måste säga att jag haft en underbar graviditet, mått bra, inte haft några speciella besvär och gått upp en massa i vikt haha :)
Jag tror iaf att lill*n är nöjd och kommer väga runt 4 kg men vi får se :) Det är så spännande detta !!!



Ha nu en skön dag - kramar

Kommentarer

Postat av: anna

är bebbe på G eller? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback