18.07.2010

2010-07-18 @ 09:45:53

Bilder från helgen!

Sovit, badat, grillat, fikat på pistachia mm... idag blir det mer fika med svärföräldrarna och Magnus ska spela fotboll!
Annars så är det en hel jäkla lång evig väntan!
Jag förstår dem som säger at de sista veckorna är som hela graviditeten, känns så!
Grannen sa till mig att jag skulle dricka portvin, det skulle sätta fart på bebis - jag "lovade" henne, men aldrig i hela mitt liv jag skulle dricka när jag är gravid! hihi :)
Nu är det exact 1 vecka kvar till BF och imorn går jag in i sista (hoppas jag) veckan V 40.... Nu är VI redo!!!

låter bilderna tala för sig själv...








Kommentarer

Postat av: Sofie

Du riktigt strålar! :) Snart är det bebisdags minsann...

Postat av: Jossan

Gud så fin du är snäckan! Jag tänker på dej varje dag och ibland tror jag att du fött om jag inte sett dej på FB eller här på bloggen! Hoppas bebben vill komma snart! Många styrkekramar till dagen då det sätter igång!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback