1 JULI 2010

2010-07-01 @ 10:10:17

det betyder att snart snart snart är bebis hos oss :)
Denna månaden antagligen ska bebis födas och det hoppas jag verkligen! Inte augusti, jag ber att h"n vill titta fram i juli och gärna snart är så trött och tung nu! och längtar efter att pussa dig lillis e sååååååå stor nu!

Nu ska jag till barnmorskan, så jag skriver mer sen!!!

Jag har iaf köpt allt nu, tror jag, t.ex blöjor o parasol



och ännu en tjockis bild i mitten av v 37



nu måste jag rusa ...

hörs senare!

Kramar

Kommentarer

Postat av: Jannike Sjögren

Förstår din längtan. Nu är det snart dax och magen har ju sjunkit ner en del nu. Sätt lite fart med gipset hiih. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback