Min 25 års dag / Mes 25 ans :)

2010-01-31 @ 18:35:49

blev såååå lyckad.
I fredagskväll kom lite släkt på middag och vi hade jätte trevligt.
Vi grilla - ja ni läser rätt , grilla ute :) Riktigt fräkt och gott med massa goda sallader som tillbehör :)
Jag fick en toppen kul present av Råsa&Lars- Modell för en dag med 150 bilder :)
Tusen tack!








Vendredi ma soeur et ma maman sont venuent manger avec les parents du Magnus :)
On a fait une grillade (dehors -12degres) Bruuhhh mais c´etait trop bon :)
J´ai recus un super cadeau des parents du Magnus- Star-Modelle pour une journée avec styling-makeup et 150 photos :)

_________________________________________________________________________________

Lördag /samedi -GÖTEBORG

Överaskning, och jag va helt 100 vi skulle till Stockholm men det blev Göteborg, vilket var toppen (mitt andra hem som jag älskar) Vi checka in på Gothia Towers toppen fint hotell, åt räkmacka på skybar heaven 23, gick på avenyn och fikade och hade det mysigt sedan åkte vi till hotellet och duscha vaaaaarmt det var -14 grader, blå himmel och strålande sol hela min 25 års dag :) Underbart. Åkte till Svarta Oliver och åt god grekisk mat (min favvis restaurang) och sedan bar det av till Ugglas revy på Rondo -Liseberg, vilken show RIKTIGT KUL :)
Underbar födelsedag:) Tusen tack mina små älsklingar Magnus, mamma & carro :)

Idag -söndag åt vi en underbart god hotellfrukost med Uggla - ja nästan han satt bara några bord ifrån, vilken filosof ;) och sedan körde vi till Kungsbacka och shoppa loss på freeport. Vilken outlet.
TIPS ÅK DIT :)

Köpte Jacka från Mango 199:- skulle kostat 999:- i butik
Klänning från bondeline 299:- skulle kostat 799:- i butik
och skor från reebook 200:- skulle ksotat 745 :- i butik

Magnus köpte peekjacka 999:- skulle kostat 2000:-
och massa pike typ 200:- skulle kostat 700:- i butik helt galet billigt och vilka fina saker i riktigt fina butiker :)

det var pricken över i et :)





Kommentarer

Postat av: Alexandra

Heeej! Åh man blir riktigt avis! Göteborg e sååå mysigt! Låter som om du fick en toppenhelg! Vi ses imorgon. Många kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback