25 Jan 2010

2010-01-25 @ 08:42:53

Coucou ca va??? Moi ca va super :)
Aujourd'hui je travaille de 14.30-21.30h donc ce matin je fait la grace matinée :) Je viens de boire ma tasse de the, j'adore les matins tranquilles :)

J'adore le 25 chaque mois, quand je vois le salaire sur le compt :) ... le truc qui m'embete c'est de devoir payer les payments :(

Aujourd'hui je vais aller a Väla voir si je trouve un peux de nouveau habits pour ce weekend. Ce weekend je fete mes 25 ans.... mais la Carro, le Magnus et la Maman ont une surprise. On part en weekend, mais je ne sais pas ou .... AHHH .... j'aimerais quand-meme bien savoire ou on vas :) Mais ca va etre genial!!!

Alors bonne journée a vous tous gros bisous Rebecca :)





Hej Hej och Godmorron :)

Allt bra med er idag??? Idag har jag verkligen slappemorgon, har nyss druckit te och bara myser. Förutom att ha betalt räkningarna.
Jag ska ha en mysmorgon först och främst idag sedan ska jag bege mig till väla och se om jag hittar lite ljus och nya kläder :) Kanske inför helgen, jag ska ju på överaskningsweekend, eftersom jag fyller 25 år. Jag undrar vart vi ska ... Jag, Magnus, Carro & Mamma :) Kommer bli skit kul :) Men var ska vi ???? Nyfiken, men det kommer bli toppen.
Sedan blir det lite jobb...

Ha nu en toppen dag

Kramar Rebecca :)

Kommentarer

Postat av: Linda klitgaard

Haj Gumman! E så glad för er skull och jag ska verkligen följa denna blogg. Ska bli riktigt kul=)))) Hoppas du får en fin födelsedag!

puss o kraaam

Postat av: Line & Mamma

Hej Hopp! Undra du på bara var vi ska det får du inte veta haha! Det kommer bli toppen bäst! Puss från oss :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback