Tack/Merci

2010-02-03 @ 11:35:06

för alla presenter vid min 25 års dag, här kommer ett litet urval men alla var lika fina är så tacksam :)

Merci pour tous les cadeaux pour mes 25 ans, voici quelques photo


(odd molly)
et merci pour les sous grand-maman et grand-papa, papa et maman:)
Tack för pengarna, smycket mm mormor o morfar samt tack till mamma o pappa, farmor o farfa för pengarna:)


Sinon il neige beaucoup en Suède

40 cm environ
Massa snö utanför mitt fönster!



et voici mon ventre, semaine 16 /Här kommer en magbild V.16


Comment ca va finir? En 1 semaine j´ai exploser:)
Hur ska detta sluta, jag har exploderat på bara 1 vecka :)



Ha en bra dag:)
Bonne Journee:)

/Rebecca

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Åhh vad fina saker du fått. Solbrillorna va ju skitsnygga! kanske ska köpa mig såna istället för pilotbrillorna. :P Nu syns lilla magen. =) Så fin! Puss och kram ha det fint

Postat av: Anna

Hej Rebecca! Hoppas du får en bättre erfarenhet av "Modell för en dag" i HBG.. Jag åkte på en blåsning där nämligen! Fin mage :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback