Vill ha

2010-12-08 @ 21:07:47

* ett wii fit
* en systemkamera eos
* En sub
* en snyggare kropp ...


Nä jag ska in och titta på min älskade Noah nu, så glömmer jag allt jag skrev nyss (ilandsproblem)

Har däremot varit duktig dessa dagar gått minst 1 långpromenad varje dag och varit på babymassage med Noah, lånat böcker på bilioteket (sova hela natten t.ex) en kur som jag snarast möjligt ska påbörja med Noah och han har börjat äta pureer och mycket gröt :) och rullar runt hit o dit och är så glad.
Har även fikat med tjejerna - myspys som alltid.

Imorn är det åter babysim - dyka - läskigt :) och massage på jobb för min del- NJUTA =)

Och på fredag ska jag bjuda på galamiddag- det är ju Idolfinal och jag lovar att Helsingborgaren Jay vinner :)

Kram till er alla


Kommentarer

Postat av: Sofie - Mamma till Casper och Anna

Kunde nästan varit min önskelista det där ;)



Ja vi får ta en fika snart igen så vi får träffas alla. Helst utan magsjuka och allt sånt trist...

Postat av: carro

Och jag som trodde att det vara galamiddag för att det är nobeldagen... Då får jag ställa till med Nobelmidag här hemma för mig och mattias, och titta på kungen på tv dårå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback