Njuta

2010-12-30 @ 09:00:38

Hej bloggen

ännu en gång sorry för dålig uppdatering, men har haft 0 tid. Har  haft en jätte rolig jul detta året. Pappa har varit här 1 vecka och Magnus ledig 10 dagar så det är helt underbart. Massa BUS med Noah har det också varit :) Han skrattar och busar som bara den, tuggar på allt och äter pureer och efterrätter-allt gillas! Han snackar och blir riktigt förbannad. På mamma iaf. En dag titta han mig rakt i ögonen, tog ut sina armar och började skriiiiiiiika riktigt chockad blev jag :) ... och han har redan storlek 68 i kläder...stora gosssen :)
Har även hunnit med fika med Green & Maria, varit på middag hos svärföräldrarna, skulle åkt till ullared men det blir nästa vecka och idag ska jag och Magnus lämna Noah till farmor några timmar och åka på spa. Utebad i 2 timmar som avslutas med varsin massage!

Fick ni många fina klappar? Det fick jag verkligen tack alla!

Tänkte på en sak...alla som fåt julkort av mig, hoppas ni läst på baksidan av kortet :)

Här kommer lite bilder...


Hittat foten gott allt ska in i munnen=)


julafton 2010


tomten o NOAH


Min fina sis med morbro :) Nöjd med julklapparna :)

Älskar dig Carro <3

Ha nu en fin dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback