Bjuder på lite godis

2010-12-19 @ 19:18:12

mitt godis - min Noah :) Idag har vi promenerat i snön, druckit glögg, busat massa, skaffat och pyntat gran och tagit lite familje bilder vid granen! Sålt skötbordet och ipod och blivit 1000 kr rikare :) och det ska vi köpa kinect för till x-box :)

Igår var vi och åt på mycket fin och trevlig restaurang - Sand på skansen i båstad och jag vill tacka så jätte mycket även här till Maria och Christoffer som bjöd ut oss (vår bröllopspresent) Helt underbart var det! Och tack till Caroline som passa Noah!


Här kommer massa bilder på mitt godis som sagt ... Hoppas ni hinner få lite julkänsla, jag börjar få lite nu med granen men imorn ska jag köpa nejlikor och göra något med dem så de luktar gott i lägenheten :)
Mys nu ordentligt innan jul om ni kan och hinner !




Noah vänder sig på skötbordet för första gången 13 dec 2010. Det var även dagen vi slutade ge Noah
napp en kamp vi vunnit och som resulterat i en ännu gladare Noah som sover oftast 7 timmar i sträck utan ett
ljud. Underbara duktiga pojke=)











Wilma & Noah på Lucia


Maria & Kristoffer



Me & my love :)

Puss på er och gonatt !


Kommentarer

Postat av: Anna

Åå vilken liten sötnos du har fått Rebecca! Grattis igen och God Jul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback