1 vecka sedan ...

2010-12-05 @ 10:28:54

jag skrev nu igen!

Tiden går så fort, men vi har så kul ihop jag och Noah och alla vänner på vardagarna
och med min goa familj om helgerna =)

Idag vill jag säga ett stort Grattis till goa Alexandra som fyller år, hipp hipp hurra!

Nu har vi fixat alla julklappar så skönt :)

Nohis som jag kallar Noah för ibland är nu en riktig buse, imorse ville han inte alls äta t ex BUS var det han ville göra såklart! Han far från höger och vänster och vill så gärna snurra runt men han lyckas inte riktigt, han skrattar från hjärtat när man kittlar honom och busar med honom. När man sjunger lille katt skinner han upp som en stark stjärna! Han kraffsar på allt och vill greppa allt :) När han inte får tag i sin kudde på kvällen när han ska sova så kliar han sig på huvudet som en liten apa - så söt :)

Han äter numera gröt och morotspure t.ex dagligen och han vill bara ha mer, blir sur om han inte får maten tillräckligt snabbt.
Han sitter en liten stund och äter i sin triptrapstol - herregud för 16 v sedan va han inte ens född nu är han en riktig liten kille med en riktig liten personlighet som vet vad han vill :)
Tänk på fredag blir han 4 månader min älskade lille prins!

Ha nu en underbar söndag i snön :) här blir det lussekattsbakning och kalas!


Noah busar i sängen med mina gamla söta små stickade strumpor :)



Kommentarer

Postat av: Alexandra

Taaack så mycket! =)

Sååå stor han blivit, ska bli skoj att se honom!

STOR Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback