Spark Spark Spark

2010-04-07 @ 11:56:08

Jag har för tillfället ingen ork till att blogga så därför jag varit "borta" ett tag.
Jag hoppas ni alla haft en bra och glad påsk själv jobbade jag hela påsken vilket gick bra men min rygg väääärker.
Idag var jag hos barnmorskan på kontroll allt var toppen och jag ligger precis på kurvan med magen och vi får se vad som händer med ryggen och Havnskapspenning annars kanske sjukskrivning!
Försäkringskassan är ju ett skämt mer behöver jag nog inte säga....
bebis sparkar och har sig och ligger tvärsöver magen just nu om 4 veckor är det dags för glukos belastning, då är jag i v 29 blää :) Men det är riktigt kul nu när det börjar hända saker.
Idag är det 109 dagar kvar och (61,1%) 

Min graviditet - BF Sön 25 jul 2010

Din graviditet startade Mån 19 okt 2009.
Din menscykel är ca 30 dagar
Du blev gravid ungefär Mån 2 nov 2009 (ägglossningen).

Du är på dag 171 av 280. (61,1%).

 
Du är i vecka 25.
Du har gått 24 fulla veckor och 2 fulla dagar (v24+2).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
[Läs mer här]
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Sön 25 jul 2010
Du har 109 dagar kvar till beräknad förlossning.





Nu ska jag äta (för ovanlighetens skull :) ) och vila lite sedan blir det att jobba kväll idag också.
Trötta kramar till er alla :)

Kommentarer

Postat av: Maria

Kära gumsi. Stackars din rygg. Kramkram

Postat av: Alexandra

Så kul att läsa hur det går för dig! Vi ses snart. Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback