Solen skiner över Helsingborg

2010-04-18 @ 07:55:47

... och jag är uppe 6.50 en ledig söndag! Redig när man är gravid? Nja hormonerna på topp iaf och ryggen är taskig om nätterna. Man ser ut som en bulldog, fick en chock när jag såg en bild på mina armar, men ja nästan 10 kg + på korta jag det är inte konstigt man ser ut som en liten rund bulldog :) Men det hör väl till. 13veckor kvar nu eller 98 dagar för att vara exact och vi längtar så efter dig sötaste lillebebis!
I fredags var jag och fixa mitt hår äntligen-som jag velat men detta känns helt rätt - så fräsch man kan känna sig hade nästan glömt bort den känslan :)



I fredags var vi hos Magnus föräldrar och grilla och käka gott och vi fick massa saker till lill*n :) Litet babygym, kläder och haklappar bla sött Tack så mycket!





Igår grilla vi hos Mamma och Carro och det var också mycket trevligt och gott, helt mätt nu men ändå så hungrig. Väntar på att älskling ska handla bullar-det har han lovat mig idag. Igår var det jag som hade färdig hemmabakad scones när han gick upp.
  

Sitter här och väntar på nyhetsmorgon som skulle ha special aska :) Vi vet ju inte om vi kommer komma iväg till Schweiz. Annars kör vi kanske men vi får se jag ska provligga bilen och jag kan fälla sätet så det känns skönt. Tar ju trots allt minst 13 timmar att köra ner! Det löser nog sig på något sätt.

Njut nu av söndagen - här skiner solen över Helsingborg och vi ska njuta idag men lite shopping och sedan kanske ta en promenix och köra och kolla om Hauffes har öppnat på Sofiero- det har jag nämligen hört att dem har gjort!Oh älskade sommar är äntligen på ingång :)

Kärlek

Kommentarer

Postat av: Malin

åhh va söta kläder=) Det är ok med fetaost så länge den är pastoriserad=)kram mallan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback