Idag är ingen vanlig dag

2010-04-15 @ 17:30:45

för idag ÄNTLIGEN hitta jag mitt efterlängtade brev i brevlådan. Det från försäkringskassan. Ja jag va väldigt nervös innan jag öppnade det. Jag ahde fått muntligt ja innan men ja man vet ju aldrig. Men iaf jag blev beviljad HP på heltid från 25maj och ledig 4 dagar innan dess alltså 20 maj sista dagen på jobb! Känns mega skummt men min rygg orkar inte mer ska kämpa in i de sista. Härligt att vi åker till Schweiz 1 vecka nu snart också så vi kan vila :) Jag kommer sakna alla min goa arbetskompisar/kompisar såååååå mycket men vi får ju fika massa under tiden jag är hemma och mammaledig. Juni Juli ska jag iaf bara njuta, vila och förbereda en massa mysigt till bebisens ankomst.

Nu har jag snart gått 26 veckor som gravid man börjar bli van och tung. Gått upp 9kg redan PUH -flås :)
Jag har inte fått några bristningar än - ja än men jag smörjer ju mig med min älskade schea salva från dermanord så jag hoppas den hjälper att hålla dem borta....
Och Mallan celluliter...ja jäklar va dem har kommit för min del ska jag gå kur i bailine sen, en sjukgymnast på jobb har börjat med det :) tjohooo och gå massa promenixer med bebis :) Härligt!!!

Gud vad jag längtar nu tiden går både snabbt och långsamt :) Mest snabbt men ändååååån!

Nä nu efter allt slappande och vilande i solen (fick gå 12 från jobb idag) så ska jag nu laga sallad och sen ska vi grilla och promenixa!

Njut i det fina vädret mina vänner :)
ps tack för alla fina kommentarer :)

KRAMAR


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback